Puma
23 300 €
2024
12 772 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Populaires
Marques
La quotidienne
Les dernières infos de l'actualité automobile
L’hebdomadaire
Une sélection du meilleur de l'actualité automobile
Puma
23 300 €
2024
12 772 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
18 700 €
2020
55 040 km
Essence
125 ch
Manuelle
96 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
18 500 €
19 500 €
2020
48 837 km
Hybride
125 ch
Manuelle
128 g/km
Garage Palermo
Moorsele
Car-Pass
Puma
26 800 €
2024
13 407 km
Hybride
155 ch
Automatique
129 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
15 990 €
18 700 €
2020
55 040 km
Essence
125 ch
Manuelle
96 g/km
CIAC Ford Gent
Gent
Car-Pass
Puma
21 250 €
21 500 €
2023
39 841 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
Van Mossel Deurne
Deurne
-
Puma
21 250 €
-
0 km
Hybride
125 ch
Manuelle
122 g/km
Ford Rousseau Tournai - Mouscron
Tournai
-
Puma
21 900 €
22 950 €
2022
27 476 km
Essence
125 ch
Automatique
96 g/km
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Puma
24 500 €
24 900 €
2022
48 768 km
Essence
200 ch
Manuelle
155 g/km
Hasselt motor NV de Schaetzen (ford)
Hasselt
Car-Pass
Puma
21 500 €
21 900 €
2023
51 395 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
Hasselt motor NV de Schaetzen (ford)
Hasselt
Car-Pass
Puma
22 900 €
23 250 €
2024
54 112 km
Essence
125 ch
Automatique
129 g/km
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Puma
21 250 €
21 800 €
2023
47 730 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
Van Mossel Deurne
Deurne
Car-Pass
Puma
20 300 €
21 490 €
2023
44 092 km
Essence
125 ch
Automatique
138 g/km
Van Mossel Deurne
Deurne
Car-Pass
Puma
19 450 €
2022
18 104 km
Hybride
125 ch
Manuelle
Occasion
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Puma
21 490 €
21 990 €
2024
22 950 km
Essence
125 ch
Manuelle
132 g/km
Lateur
Harelbeke
Car-Pass
Puma
19 950 €
2022
23 667 km
Essence
125 ch
Manuelle
Occasion
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Souhaitez-vous être informé(e) des nouvelles offres pour votre recherche ?

Gratuit, rapide, sans engagement.
Bienvenue sur Vroom, l’un des sites automobiles les plus renommés de Belgique, fort de plus de 20 ans d’expérience. Notre marketplace, qui propose une sélection soigneusement triée de plus de 15 000 voitures d’occasion, reflète notre engagement envers la qualité. Que vous cherchiez une citadine, un SUV abordable, un break familial performant, une youngtimer ou une classique intemporelle, vous la trouverez sur Vroom.
Nous collaborons étroitement avec des concessionnaires et partenaires de confiance pour vous proposer des offres compétitives sur les voitures d’occasion, ainsi que sur le financement et l’assurance. Attachés à la transparence, nous vous invitons à partager vos expériences avec nous. Que ce soit pour nous faire part d’un achat avec un concessionnaire ou pour signaler un détail nécessitant une correction, nous sommes à votre écoute et prêts à agir pour garantir une expérience optimale.
Met een officiële actieradius van minder dan 400 km lijkt de Ford Puma Gen-E beperkt. Maar hoe zit dat in de praktijk?
Ford heeft zijn katachtige Puma knap geëlektrificeerd. Dit zijn de belangrijkste troeven die uit onze test zijn gekomen van deze Puma in Gen-E-vorm.
Elektrische wagens worden steeds goedkoper en beter, en de Ford Puma Gen-E en Renault 5 E-Tech electric zijn daar twee perfecte voorbeelden van. Maar welke is de beste?
Tussen theorie en praktijk zit er vaak een verschil... Daarom controleert Vroom de cijfers van constructeurs qua verbruik en autonomie via realistische ritten op Belgische wegen. Vandaag kruipen we achter het stuur van de recent gefacelifte kleine SUV Ford Puma in zijn microhybride benzineversie met 125 pk.
De elektrische Ford Puma Gen-E biedt opvallend veel voor zijn prijs – en hoeft niet duurder te zijn dan een benzinevariant. Wij maakten de ideale configuratie van deze compacte elektrische SUV.
Welke van deze twee compacte crossover EV’s biedt de beste combinatie van praktisch gemak en rijplezier, en liefst nog tegen een redelijke prijs?
De Sound Editions van de SUV's Kuga, Puma en Puma Gen-E, voor audiofielen en muziekliefhebbers, vormen samen de eerste gelimiteerde serie van de Ford Collection.
De bestseller van Ford heeft nu ook een elektrische variant. De Puma Gen-E zal Ford’s klanten proberen te verleiden met een uitstekende efficiëntie, een plezierig rijgedrag en een sterke uitstraling, maar niet met een uitzonderlijk groot rijbereik.
De vernieuwde Ford Puma kreeg een opvallend groot touchscreen en nieuwe technologie. Wij zochten uit hoe je hem het beste configureert - voor comfort én rijplezier - en wat dat kost.
De Puma zonder benzinemotor heet Gen-E. Een nieuwe elektrische generatie die nog praktischer en dynamischer is. Maar heeft hij ook genoeg uithoudingsvermogen?
Never change a winning cat, moet Ford gedacht hebben, en dus blijven het uiterlijk en de kwaliteiten van de Puma 2024 vrijwel gelijk. Maar het infotainmentaanbod gaat er gevoelig op vooruit met deze facelift!
De Ford Puma is in 2024 moderner geworden en biedt meer technologie, maar is ook wat duurder dan modeljaar 2023, zeker met de kortingen die Ford aanbiedt op het oude model...