Puma
20 990 €
2022
47 410 km
Essence
124 ch
Automatique
130 g/km
Ets Noël
Waremme
Car-Pass
My Way
Populaires
Marques
La quotidienne
Les dernières infos de l'actualité automobile
L’hebdomadaire
Une sélection du meilleur de l'actualité automobile
Puma
20 990 €
2022
47 410 km
Essence
124 ch
Automatique
130 g/km
Ets Noël
Waremme
Car-Pass
My Way
Puma
22 990 €
2024
15 034 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
D’Ieteren Mobility Center Puurs - Volkswagen & Commercial Vehicles
Breendonk
Car-Pass
My Way
Puma
18 500 €
19 500 €
2020
48 837 km
Hybride
125 ch
Manuelle
128 g/km
Garage Palermo
Moorsele
Car-Pass
Puma
15 990 €
16 990 €
2020
71 022 km
Essence
124 ch
Manuelle
99 g/km
Groupe Autosphere Visé
Visé
Car-Pass
My Way
Puma
15 599 €
16 199 €
2021
80 428 km
Essence
125 ch
Manuelle
121 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
21 599 €
23 699 €
2022
10 552 km
Essence
125 ch
Automatique
134 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
22 990 €
2024
12 987 km
Essence
125 ch
Automatique
129 g/km
D’Ieteren Mobility Center Boortmeerbeek - Volkswagen & Commercial Vehicles
Boortmeerbeek
Car-Pass
My Way
Puma
20 900 €
21 900 €
2023
15 567 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
Roeselare West
Roeselare
Car-Pass
Spoticar
Puma
16 250 €
16 750 €
2022
66 580 km
Hybride
125 ch
Manuelle
Occasion
Garage Feyaerts Haacht
Haacht
Car-Pass
Puma
18 450 €
2023
53 014 km
Hybride
125 ch
Manuelle
122 g/km
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Puma
21 294 €
2024
12 191 km
Essence
125 ch
Manuelle
Occasion
Garage Dhont Deinze
Deinze
Car-Pass
Spoticar
Puma
23 490 €
2023
19 550 km
Essence
125 ch
Automatique
Occasion
Waasland Automotive Beveren
Beveren
Car-Pass
Ford Approved
Puma
19 875 €
2021
72 614 km
Essence
125 ch
Automatique
96 g/km
Mullens Halen
Halen
Car-Pass
Spoticar
Souhaitez-vous être informé(e) des nouvelles offres pour votre recherche ?
Gratuit, rapide, sans engagement.
Bienvenue sur Vroom, l’un des sites automobiles les plus renommés de Belgique, fort de plus de 20 ans d’expérience. Notre marketplace, qui propose une sélection soigneusement triée de plus de 15 000 voitures d’occasion, reflète notre engagement envers la qualité. Que vous cherchiez une citadine, un SUV abordable, un break familial performant, une youngtimer ou une classique intemporelle, vous la trouverez sur Vroom.
Nous collaborons étroitement avec des concessionnaires et partenaires de confiance pour vous proposer des offres compétitives sur les voitures d’occasion, ainsi que sur le financement et l’assurance. Attachés à la transparence, nous vous invitons à partager vos expériences avec nous. Que ce soit pour nous faire part d’un achat avec un concessionnaire ou pour signaler un détail nécessitant une correction, nous sommes à votre écoute et prêts à agir pour garantir une expérience optimale.
Met een officiële actieradius van minder dan 400 km lijkt de Ford Puma Gen-E beperkt. Maar hoe zit dat in de praktijk?
Ford heeft zijn katachtige Puma knap geëlektrificeerd. Dit zijn de belangrijkste troeven die uit onze test zijn gekomen van deze Puma in Gen-E-vorm.
Elektrische wagens worden steeds goedkoper en beter, en de Ford Puma Gen-E en Renault 5 E-Tech electric zijn daar twee perfecte voorbeelden van. Maar welke is de beste?
Tussen theorie en praktijk zit er vaak een verschil... Daarom controleert Vroom de cijfers van constructeurs qua verbruik en autonomie via realistische ritten op Belgische wegen. Vandaag kruipen we achter het stuur van de recent gefacelifte kleine SUV Ford Puma in zijn microhybride benzineversie met 125 pk.
De elektrische Ford Puma Gen-E biedt opvallend veel voor zijn prijs – en hoeft niet duurder te zijn dan een benzinevariant. Wij maakten de ideale configuratie van deze compacte elektrische SUV.
Welke van deze twee compacte crossover EV’s biedt de beste combinatie van praktisch gemak en rijplezier, en liefst nog tegen een redelijke prijs?
De Sound Editions van de SUV's Kuga, Puma en Puma Gen-E, voor audiofielen en muziekliefhebbers, vormen samen de eerste gelimiteerde serie van de Ford Collection.
De bestseller van Ford heeft nu ook een elektrische variant. De Puma Gen-E zal Ford’s klanten proberen te verleiden met een uitstekende efficiëntie, een plezierig rijgedrag en een sterke uitstraling, maar niet met een uitzonderlijk groot rijbereik.
De vernieuwde Ford Puma kreeg een opvallend groot touchscreen en nieuwe technologie. Wij zochten uit hoe je hem het beste configureert - voor comfort én rijplezier - en wat dat kost.
De Puma zonder benzinemotor heet Gen-E. Een nieuwe elektrische generatie die nog praktischer en dynamischer is. Maar heeft hij ook genoeg uithoudingsvermogen?
Never change a winning cat, moet Ford gedacht hebben, en dus blijven het uiterlijk en de kwaliteiten van de Puma 2024 vrijwel gelijk. Maar het infotainmentaanbod gaat er gevoelig op vooruit met deze facelift!
De Ford Puma is in 2024 moderner geworden en biedt meer technologie, maar is ook wat duurder dan modeljaar 2023, zeker met de kortingen die Ford aanbiedt op het oude model...