Populaires
Marques
La quotidienne
Les dernières infos de l'actualité automobile
L’hebdomadaire
Une sélection du meilleur de l'actualité automobile
Puma
18 700 €
2020
55 040 km
Essence
125 ch
Manuelle
96 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
18 500 €
19 500 €
2020
48 837 km
Hybride
125 ch
Manuelle
128 g/km
Garage Palermo
Moorsele
Car-Pass
Puma
23 300 €
2024
12 772 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
16 299 €
18 399 €
2022
56 745 km
Diesel
120 ch
Manuelle
118 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
26 800 €
2024
13 407 km
Hybride
155 ch
Automatique
129 g/km
CIAC Ford Deinze - Van den Poel
Deinze
Car-Pass
Puma
22 990 €
2024
12 987 km
Essence
125 ch
Automatique
129 g/km
D’Ieteren Mobility Center Boortmeerbeek - Volkswagen & Commercial Vehicles
Boortmeerbeek
Car-Pass
My Way
Puma
16 299 €
16 499 €
2021
93 666 km
Essence
155 ch
Manuelle
135 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
15 299 €
15 899 €
2021
89 905 km
Essence
125 ch
Manuelle
122 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
16 699 €
16 899 €
2020
56 433 km
Essence
125 ch
Manuelle
132 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
14 099 €
14 199 €
2020
114 287 km
Essence
125 ch
Manuelle
124 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
18 199 €
18 899 €
2022
66 280 km
Essence
125 ch
Automatique
129 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
14 099 €
14 599 €
2021
92 957 km
Essence
125 ch
Manuelle
130 g/km
Autohero
Thuislevering
Car-Pass
Puma
20 900 €
21 900 €
2023
15 567 km
Essence
125 ch
Automatique
130 g/km
Roeselare West
Roeselare
Car-Pass
Spoticar
Puma
21 250 €
-
0 km
Hybride
125 ch
Manuelle
122 g/km
Ford Rousseau Tournai - Mouscron
Tournai
-
Puma
22 900 €
23 250 €
2024
54 112 km
Essence
125 ch
Automatique
129 g/km
Morren Motor Diest
Diest
Car-Pass
Puma
19 500 €
2022
33 743 km
Hybride
125 ch
Manuelle
122 g/km
Garage Feyaerts Haacht
Haacht
Car-Pass
Souhaitez-vous être informé(e) des nouvelles offres pour votre recherche ?

Gratuit, rapide, sans engagement.
Bienvenue sur Vroom, l’un des sites automobiles les plus renommés de Belgique, fort de plus de 20 ans d’expérience. Notre marketplace, qui propose une sélection soigneusement triée de plus de 15 000 voitures d’occasion, reflète notre engagement envers la qualité. Que vous cherchiez une citadine, un SUV abordable, un break familial performant, une youngtimer ou une classique intemporelle, vous la trouverez sur Vroom.
Nous collaborons étroitement avec des concessionnaires et partenaires de confiance pour vous proposer des offres compétitives sur les voitures d’occasion, ainsi que sur le financement et l’assurance. Attachés à la transparence, nous vous invitons à partager vos expériences avec nous. Que ce soit pour nous faire part d’un achat avec un concessionnaire ou pour signaler un détail nécessitant une correction, nous sommes à votre écoute et prêts à agir pour garantir une expérience optimale.
Met een officiële actieradius van minder dan 400 km lijkt de Ford Puma Gen-E beperkt. Maar hoe zit dat in de praktijk?
Ford heeft zijn katachtige Puma knap geëlektrificeerd. Dit zijn de belangrijkste troeven die uit onze test zijn gekomen van deze Puma in Gen-E-vorm.
Elektrische wagens worden steeds goedkoper en beter, en de Ford Puma Gen-E en Renault 5 E-Tech electric zijn daar twee perfecte voorbeelden van. Maar welke is de beste?
Tussen theorie en praktijk zit er vaak een verschil... Daarom controleert Vroom de cijfers van constructeurs qua verbruik en autonomie via realistische ritten op Belgische wegen. Vandaag kruipen we achter het stuur van de recent gefacelifte kleine SUV Ford Puma in zijn microhybride benzineversie met 125 pk.
De elektrische Ford Puma Gen-E biedt opvallend veel voor zijn prijs – en hoeft niet duurder te zijn dan een benzinevariant. Wij maakten de ideale configuratie van deze compacte elektrische SUV.
Welke van deze twee compacte crossover EV’s biedt de beste combinatie van praktisch gemak en rijplezier, en liefst nog tegen een redelijke prijs?
De Sound Editions van de SUV's Kuga, Puma en Puma Gen-E, voor audiofielen en muziekliefhebbers, vormen samen de eerste gelimiteerde serie van de Ford Collection.
De bestseller van Ford heeft nu ook een elektrische variant. De Puma Gen-E zal Ford’s klanten proberen te verleiden met een uitstekende efficiëntie, een plezierig rijgedrag en een sterke uitstraling, maar niet met een uitzonderlijk groot rijbereik.
De vernieuwde Ford Puma kreeg een opvallend groot touchscreen en nieuwe technologie. Wij zochten uit hoe je hem het beste configureert - voor comfort én rijplezier - en wat dat kost.
De Puma zonder benzinemotor heet Gen-E. Een nieuwe elektrische generatie die nog praktischer en dynamischer is. Maar heeft hij ook genoeg uithoudingsvermogen?
Never change a winning cat, moet Ford gedacht hebben, en dus blijven het uiterlijk en de kwaliteiten van de Puma 2024 vrijwel gelijk. Maar het infotainmentaanbod gaat er gevoelig op vooruit met deze facelift!
De Ford Puma is in 2024 moderner geworden en biedt meer technologie, maar is ook wat duurder dan modeljaar 2023, zeker met de kortingen die Ford aanbiedt op het oude model...