Recente tests

3,6 /5 Rijtest: Ford S-Max 2.0 EcoBlue 240, schaduwbestaan

Rijtest: Ford S-Max 2.0 EcoBlue 240, schaduwbestaan

Ruim, moduleerbaar en een hoge rijpositie: die argumenten halen kopers vaak aan om hun keuze voor een SUV of crossover te verklaren. Maar, zo zegt Ford, dat is ook perfect van toepassing op de S-Max.

3,9 /5 Getest: Mercedes B-Klasse, wie ‘A’ zegt…

Getest: Mercedes B-Klasse, wie ‘A’ zegt…

Wie ‘A’ zegt moet ‘B’ zeggen, en dat is bij Mercedes niet anders. Nadat de A-Klasse volledig vernieuwd werd, is het de beurt aan de technisch nauw verwante B-Klasse. Die mikt weliswaar op een iets ander publiek.

3,8 /5 Test: Renault Scénic 1.3 TCe 140, internationaal karakter

Test: Renault Scénic 1.3 TCe 140, internationaal karakter

De naam “Scénic” gaat al een eeuwigheid mee. Renault gaf hem in 2016 een nieuw design om zijn monovolume te laten opboksen tegen het SUV-geweld. Nu wapent het merk hem met een nieuwe 1.3 turbobenzine, die het samen met partners Nissan en Mitsubishi én met Mercedes heeft ontwikkeld.

3,6 /5 Getest: Citroën Berlingo, tegen de stroom in

Getest: Citroën Berlingo, tegen de stroom in

De derde generatie Citroën Berlingo combineert de populaire Citroën-stijl met een zee aan ruimte. Haalt hij de ludospace terug uit de vergeethoek?

3,2 /5 Rijtest: Fiat 500L 1.6 MJet 120, la familia centraal

Rijtest: Fiat 500L 1.6 MJet 120, la familia centraal

Ondanks berichten over een eventueel vertrek van de Fiat-productie uit thuisland Italië blijft het Italiaanse merk gewoon charmante auto’s bouwen. Zoals deze 500L, voor gezinnen die eens iets origineels willen.

3,7 /5 Peugeot 3008 GT: is meer altijd beter?

Peugeot 3008 GT: is meer altijd beter?

Laat ons er geen doekjes om winden: de 3008 is een van onze favoriete SUV’s. Wordt hij nog beter in zijn topversie met krachtigste motor?

Bodemprijzen

Bodemprijzen

Mitsubishi profiteert van de lancering van de Space Star om uit te pakken met een stuntprijs: 8.990 euro. Wie doet beter? Dacia natuurlijk. Hoewel de Sandero in het gamma klimt, laat het lowcostmerk zich uiteraard niet kloppen op eigen terrein. Maar wat hebben deze twee spaarzaamheidskampioenen meer te bieden dan hun prijs? Wie overtuigt het meest bij dagelijks gebruik?

Aanbevolen nieuws voor jou

Meer nieuws
Tesla Cybertruck: 755 km autonomie en 0-100 km/u in 2,7 s

Tesla Cybertruck: 755 km autonomie en 0-100 km/u in 2,7 s

De eerste Cybertrucks zijn eindelijk van de band gerold in de Gigafactory in Texas en aan klanten overhandigd! Een elektrische pick-up die veel van de beloften van 4 jaar geleden nakomt, maar niet allemaal...

Peugeot 208 Rallye: de looks heeft hij, de rest moet je zelf doen

Peugeot 208 Rallye: de looks heeft hij, de rest moet je zelf doen

Een Zwitserse Peugeot-dealer heeft de 208 uitgebracht die we allemaal willen: de 208 Rallye, als eerbetoon aan de 205 en 106 Rallye van weleer. Alleen ontbreekt er nog een stap of twee.

Lotus onthult een nieuwe supercharger

Lotus onthult een nieuwe supercharger

De snelladers van Lotus halen een laadvermogen tot 450 kW!

Renault 5 E-Tech: 400 km autonomie en 25.000 euro

Renault 5 E-Tech: 400 km autonomie en 25.000 euro

De Renault 5 E-Tech wordt op 26 februari voorgesteld met een autonomie van 400 km en een batterij van 52 kWh. Een kleiner pakket van 40 kWh moet later een vanafprijs van 25.000 euro mogelijk maken.

Aanbevolen advies voor jou

Meer adviezen
Dit is de duurste Ferrari ooit!

Dit is de duurste Ferrari ooit!

Deze Ferrari 250 GTO heeft 51,7 miljoen dollar opgeleverd in New York, omgerekend 47,55 miljoen euro tegen de huidige wisselkoers!

Een Hyundai kopen op Amazon? Het kan in de VS!

Een Hyundai kopen op Amazon? Het kan in de VS!

Vanaf volgend jaar zullen Amerikanen een Hyundai zoals elk ander spulletje kunnen kopen op Amazon.

Dit is waarom de prijs van elektrische auto's zal dalen

Dit is waarom de prijs van elektrische auto's zal dalen

Er zijn drie redenen waarom elektrische wagens op middellange termijn goedkoper zullen worden.

Mercedes E-Klasse Break of All-Terrain: welke moet je kiezen?

Mercedes E-Klasse Break of All-Terrain: welke moet je kiezen?

Net als bij de vorige generatie krijgt de E-Klasse break opnieuw een avontuurlijke All-Terrain-versie. Welke voordelen brengt die met zich mee?

Aanbevolen nieuwe auto's voor jou

Meer nieuwe auto's

Benzine, Automaat

€ 34.950
2021
5 km

Benzine, Automaat

€ 40.950
2021
4 km

Benzine, Automaat

€ 25.961
2021
10 km

Benzine, Manueel

€ 23.748

Aanbevolen tweedehands auto's voor jou

Meer tweedehands auto's
€ 56.000
2021
1.500 km

Benzine, Automaat

€ 28.995
2011
65.000 km

Benzine, Automaat

€ 21.990
2021
33.000 km

Benzine, Automaat

€ 23.500
2020
30.212 km