Recente tests

3,6 /5 Test: Hyundai Kona Electric, steeds volwassener

Test: Hyundai Kona Electric, steeds volwassener

De elektrische SUV Hyundai Kona heeft een tweede leven gekregen en is daarmee ook een pak groter geworden. Is hij daarmee ook praktischer geworden voor dagelijks gebruik?

3,6 /5 Test: Hyundai i30 Wagon, Europese genen

Test: Hyundai i30 Wagon, Europese genen

Deze Koreaanse compacte break is gemaakt voor en door Europa, en richt zijn pijlen dus op de Europese concurrentie. Haalt hij ook het niveau van de benchmarks in het segment?

3,6 /5 Test: Hyundai i30, de Koreaanse Golf

Test: Hyundai i30, de Koreaanse Golf

Deze Koreaanse compacte middenklasser is gemaakt voor en door Europa, en richt zijn pijlen dus op de Europese concurrentie. Haalt hij ook het niveau van de benchmarks in het segment?

3,9 /5 Test: Hyundai Ioniq 6, meester van de wind

Test: Hyundai Ioniq 6, meester van de wind

Het nieuwe elektrische vlaggenschip van Hyundai belooft een comfortabele actieradius dankzij zijn gestroomlijnde profiel. En dat alles met een korte laadtijd dankzij zijn 800 volt-architectuur. De nieuwe referentie voor elektrisch langeafstandsrijden?

3,3 /5 Eerste test: Hyundai Staria, space shuttle

Eerste test: Hyundai Staria, space shuttle

Met een futuristisch design en een hedendaagse technologische inhoud waagt Hyundai zich opnieuw in het segment van de minibusjes. De versie met 7 of 9 zitplaatsen komt echter pas volgend jaar naar ons land, dus gaan we in afwachting op pad met de bestelwagenversie met plaats voor zes.

3,6 /5 Test: Hyundai Kona N, hot SUV!

Test: Hyundai Kona N, hot SUV!

Wie zegt dat sportieve wagens met een verbrandingsmotor hun beste tijd gehad hebben? Hyundai in elk geval niet, want de Koreaanse autobouwer breidt zijn N-familie nog uit. Dit keer met een pittige versie van zijn atypische Kona SUV.

Hyundai Tucson Plug-in vs Jeep Compass 4xe: SUV’s aan de stekker

Hyundai Tucson Plug-in vs Jeep Compass 4xe: SUV’s aan de stekker

De populaire Hyundai Tucson en Jeep Compass hebben voortaan allebei een plug-inhybride motorversie om de fleet aan te spreken. Welke van deze twee 4x4’s onder stroom is de meest aantrekkelijke voor dagelijks gebruik?

3,9 /5 Test: Hyundai Ioniq 5, de hele waaier

Test: Hyundai Ioniq 5, de hele waaier

De Ioniq 5 luidt het begin in van het grote elektrische offensief van de Koreaanse groep Hyundai-Kia. Hij pakt uit met een originele look, aantrekkelijke technische eigenschappen en een laag verbruik. Voor de concurrentie is het oppassen geblazen, want hier wordt niet meer gelachen.

3,6 /5 Test: Hyundai Bayon, praktisch formaat

Test: Hyundai Bayon, praktisch formaat

Hyundai blijft zijn gamma van SUV’s met een sterke persoonlijkheid uitbreiden en voegt de Bayon toe. Die is compact, maar heeft nog steeds een heel eigen stijl en is praktisch.

3,5 /5 Test: Hyundai i20, eindelijk alle kaarten in handen

Test: Hyundai i20, eindelijk alle kaarten in handen

Het is niet eenvoudig om een plaats te veroveren in het Europese segment van de veelzijdige stadswagens. Toch gooit Hyundai de handdoek niet in de ring, want het stelt een derde generatie voor van zijn i20. Zullen zijn technologische innovaties, verpakt in een suggestief koetswerk, deze keer volstaan om de traditionele referenties van het segment te doen vergeten?

3,6 /5 Test: Hyundai Tucson, bling-bling?

Test: Hyundai Tucson, bling-bling?

Voor zijn vierde generatie zet de populaire SUV van Hyundai duidelijk in op een ‘ostentatieve’ stijl om alle blikken naar zich toe te trekken. Heeft dat gewoon te maken met een zin voor bling-bling, of is het een uiterlijk teken van een grondige verandering?

3,4 /5 Test: Hyundai i10 N-Line, klein duiveltje

Test: Hyundai i10 N-Line, klein duiveltje

Een kleine turbomotor in een sportief aangeklede stadswagen, dat kunnen wij wel smaken.

3,3 /5 Test: Hyundai i10, klein maar fijn?

Test: Hyundai i10, klein maar fijn?

De allerkleinste onder de Hyundai's wordt opnieuw mooier met een reeks oppervlakkige, maar ook diepgaandere evoluties. Daarnaast biedt hij nog steeds één van de meest verzorgde uitrustingsniveaus van zijn segment.

3,8 /5 Getest: Hyundai Kona Hybrid, het gamma verder ontplooien

Getest: Hyundai Kona Hybrid, het gamma verder ontplooien

Het is de Koreaanse constructeurs menens met hun alternatieve aandrijvingen. Na de verrassende Hyundai Kona EV breidt Hyundai zijn Kona-gamma uit met een hybride. Eentje die bovendien niet aan de stekker hoeft…

3,7 /5 Test: Hyundai i30 N-Line, subtiele sportiviteit

Test: Hyundai i30 N-Line, subtiele sportiviteit

Ook Hyundai pakt nu uit met een sportieve “middenlijn”. Die moet een brug slaan tussen de klassieke modellen en de radicale sportievelingen met N-logo. Deze N-Line wordt ingewijd door de i30 Hatchback en i30 Fastback.

3,6 /5 Getest: Hyundai i40 Wagon 1.6 CRDi 136, nieuwe houdbaarheidsdatum

Getest: Hyundai i40 Wagon 1.6 CRDi 136, nieuwe houdbaarheidsdatum

In het D-segment is de Hyundai i40 altijd al een interessante outsider geweest. Maar dat segment van de grote berlines en breaks staat stevig onder druk. Een facelift en een nieuwe dieselmotor moeten deze i40 toch een nieuwe houdbaarheidsdatum geven.

3,7 /5 Getest: Hyundai Kona EV 64 kWh, het begin van een nieuw tijdperk?

Getest: Hyundai Kona EV 64 kWh, het begin van een nieuw tijdperk?

Hyundai gaat verder met zijn elektrificatie door zijn kleine SUV Kona te bekeren tot de “uitstootvrije” mobiliteit. Hij heeft een geheim wapen om te verleiden: een XXL-accupack dat tot 64 kWh kan opslaan. Wordt elektrische rijden daarmee echt veelzijdig? We gingen het na op onze wegen.

3,6 /5 Getest: Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 7DCT, de rationele keuze

Getest: Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 7DCT, de rationele keuze

De i20 is Hyundais tweede populairste model. Niet slecht voor een compacte outsider in het competitieve B-segment, maar na vier jaar is het tijd voor een verplichte facelift. Die moet zijn connectiviteit, motoraanbod en design een boost geven.

Aanbevolen nieuws voor jou

Meer nieuws
Renault 5 E-Tech: 400 km autonomie en 25.000 euro

Renault 5 E-Tech: 400 km autonomie en 25.000 euro

De Renault 5 E-Tech wordt op 26 februari voorgesteld met een autonomie van 400 km en een batterij van 52 kWh. Een kleiner pakket van 40 kWh moet later een vanafprijs van 25.000 euro mogelijk maken.

Tesla Cybertruck: 755 km autonomie en 0-100 km/u in 2,7 s

Tesla Cybertruck: 755 km autonomie en 0-100 km/u in 2,7 s

De eerste Cybertrucks zijn eindelijk van de band gerold in de Gigafactory in Texas en aan klanten overhandigd! Een elektrische pick-up die veel van de beloften van 4 jaar geleden nakomt, maar niet allemaal...

Lotus onthult een nieuwe supercharger

Lotus onthult een nieuwe supercharger

De snelladers van Lotus halen een laadvermogen tot 450 kW!

Peugeot 208 Rallye: de looks heeft hij, de rest moet je zelf doen

Peugeot 208 Rallye: de looks heeft hij, de rest moet je zelf doen

Een Zwitserse Peugeot-dealer heeft de 208 uitgebracht die we allemaal willen: de 208 Rallye, als eerbetoon aan de 205 en 106 Rallye van weleer. Alleen ontbreekt er nog een stap of twee.

Aanbevolen advies voor jou

Meer adviezen
Dit is de duurste Ferrari ooit!

Dit is de duurste Ferrari ooit!

Deze Ferrari 250 GTO heeft 51,7 miljoen dollar opgeleverd in New York, omgerekend 47,55 miljoen euro tegen de huidige wisselkoers!

Een Hyundai kopen op Amazon? Het kan in de VS!

Een Hyundai kopen op Amazon? Het kan in de VS!

Vanaf volgend jaar zullen Amerikanen een Hyundai zoals elk ander spulletje kunnen kopen op Amazon.

Dit is waarom de prijs van elektrische auto's zal dalen

Dit is waarom de prijs van elektrische auto's zal dalen

Er zijn drie redenen waarom elektrische wagens op middellange termijn goedkoper zullen worden.

Mercedes E-Klasse Break of All-Terrain: welke moet je kiezen?

Mercedes E-Klasse Break of All-Terrain: welke moet je kiezen?

Net als bij de vorige generatie krijgt de E-Klasse break opnieuw een avontuurlijke All-Terrain-versie. Welke voordelen brengt die met zich mee?

Aanbevolen nieuwe auto's voor jou

Meer nieuwe auto's

Benzine, Automaat

€ 25.961
2021
10 km

Benzine, Manueel

€ 23.748

Benzine, Automaat

€ 34.950
2021
5 km

Benzine, Automaat

€ 40.950
2021
4 km

Aanbevolen tweedehands auto's voor jou

Meer tweedehands auto's

Benzine, Automaat

€ 21.990
2021
33.000 km
€ 56.000
2021
1.500 km

Benzine, Automaat

€ 23.500
2020
30.212 km

Benzine, Automaat

€ 28.995
2011
65.000 km