3,8
RENAULT
Rijtest: Renault Mégane R.S., rationaliseren?
Na twee radicale generaties krijgt de Mégane van de specialisten van Renault Sport meer elektro …   
3,6
SEAT
Rijtest: Seat Ibiza 1.0 TGI, groen is ‘t gas
De Spaanse constructeur en Volkswagen-dochter Seat wil zich binnen de groep profileren als CNG- …   
3,7
RENAULT
Test Renault Scénic 1.3 TCe: dapper hart
De Scénic mag als eerste model uitpakken met de nieuwe motor 1.3 TCe, die zijn weg zou mo …   
RENAULT ALPINE | PORSCHE 718 CAYMAN
Alpine A110 vs Porsche 718 Cayman: een kwestie van evenwicht
Het lange wachten wordt eindelijk beloond: de Alpine A110 is terug. Maar wat is deze “opvol …   
3,6
HYUNDAI
Test : Hyundai Tucson 2.0 CRDi 48V, tegen de stroom in
Downsizing, de grote overstap van diesel naar benzine,… Het zijn allemaal markttrends waar Hyun …   
3,9
OPEL
Test: Opel Insignia GSI CDTI, de rationele sporter?
Wanneer je voor een sportieve versie kiest, moet je doorgaans afstand doen van een paar e …   
3,9
BMW
Rijtest: BMW M550d xDrive Touring, de rationele keuze?
Wie naast sportieve BMW-prestaties ook laadruimte wil, kan niet terecht bij een M5 Touring. Het …   
3,8
KIA
Getest: Kia Sportage 2.0 CRDi EcoDynamics+: lichtgroene jongen
Na een carrière van nog geen drie jaar krijgt de Kia Sportage een facelift. Niet omdat hij eraa …   
AUDI A7 | MERCEDES-BENZ CLS
Audi A7 Sportback 55 TFSI vs Mercedes CLS 450: berlines in avondkledij
Nee, er staan niet alleen nog SUV’s in de Duitse catalogi. Audi en Mercedes geloven nog in de v …   
3,5
BMW
Rijtest: BMW X2 sDrive 20i, vreemde eend
De BMW X4 en X6 zijn coupévarianten van de X3 en X5, maar de X2 gooit het over een andere boeg. …   
3,8
MERCEDES-BENZ
Rijtest: Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé, sprinter op hoge poten
Dromen van een V8 met AMG-handtekening betekent niet dat je ook niet kunt dromen van een SUV. A …   
3,5
PEUGEOT
Getest: Peugeot Rifter, op zoek naar een eigen persoonlijkheid
Net als Citroën heeft Peugeot de ludospace nog niet opgegeven. De Fransen vernieuwen hun bestel …   
3,9
FORD
Getest: Ford Focus, van een wit blad vertrokken
De vierde generatie van de Ford Focus is helemaal anders, drukt Ford ons op het hart. Aan het D …   
3,5
HYUNDAI
Getest: Hyundai Santa Fe, steeds hoger mikken
De nieuwe generatie van de Hyundai Santa Fe heeft niet alleen een forse groeischeut gekregen, h …   
DACIA DUSTER | RENAULT CAPTUR
Dacia Duster vs Renault Captur: van je familie moet je ’t hebben!
De eerste generatie van de Dacia Duster was een schot in de roos, maar met heel wat verbetering …   
3,5
SEAT
Getest: Cupra TCR, extreem circuitplezier
Seat Sport wordt Cupra, en daar hoort een nieuw vlaggenschip bij. Nadat we eerder de Cupra Atec …   
3,6
BMW
Getest: BMW X4, de ingenieursuitdaging
Ooit was het makkelijk bij BMW: 3-Reeks, 5-Reeks en 7-Reeks. De laatste jaren is het iets lasti …   
3,8
PEUGEOT
Getest: Peugeot 508, survival of the fittest
De grote berline is ten dode opgeschreven. Niet onze woorden, maar die van Peugeot. De Fransen …   
3,6
CITROEN
Getest: Citroën Berlingo, tegen de stroom in
De derde generatie Citroën Berlingo combineert de populaire Citroën-stijl met een zee aan ruimt …   
3,9
MITSUBISHI
Getest: Mitsubishi Outlander PHEV 2019, elektrische ziel
Na een eerste facelift in 2015 krijgt de plug-inhybride Outlander nu grondige technische wijzig …   
Je gebruikt een oude versie van Internet Explorer. Upgrade ajb naar een nieuwere versie.
Je gebruikt een oude versie van Safari en/of iOS. Upgrade ajb naar een nieuwere versie.